• חדש
Gelishi תואם להקת Apple Watch 45 ממ סדרה 7/ סדרה 8 פגוש מארז, להקת גברים ספורט עם מארז מגן מחוספס, TPU להקה צבאית Cover Cover Sockent.

Gelishi תואם להקת Apple Watch 45 ממ סדרה 7/ סדרה 8 פגוש מארז, להקת גברים ספורט עם מארז מגן מחוספס, TPU להקה צבאית Cover Cover Sockent.

ILS 0.67

כמות
בחנות.

סופר קל התקנה - סדרה אחת של סדרה 8 & 7 45 מ"מ מארז מגן עם להקת שעון. עיצוב Snap-On מהיר וקל להתקנה ולהסרה, אין דאגות לנפילה. אנא שימו לב שאין שום מגן מסך. הגנות מרובות - העשויות מ- TPU עמיד עם מבטאים מתכת אל חלד של 316 L, הוא מספק מראה מחוספס ומתכתי כמו גם מגן על השעון שלך מפני שריטות וזעזועים. רצועת ספורט מתכווננת - מתאים לגודל שורש כף היד 5.2 "עד 8.46". צמיד TPU הוא רך, נושם וקל משקל. Perfect מתאים לגברים או נשים לספורט, עסקים וכל פעילויות בחוץ. כל הפונקציות נגישות - גישה חלקה לכל פונקציות השעון עם גזרות מדויקות לכפתורים וכתר. אין צורך להסיר את הפגוש המקרה, טעינה חופשית ללא הפרעה. אחריות של 12 חודשים - תקבלו להקה מחוספסת 1 * עם תיק תואם לסדרת Apple Watch 7 45 מ"מ. תגובה מהירה תוך 24 שעות. כל שאלה לגבי ההזמנה שלך, אנא צור איתנו קשר בהתחלה. סופר קל התקנה - סדרה אחת של סדרה 8 & 7 45 מ"מ מארז מגן עם להקת שעון. עיצוב Snap-On מהיר וקל להתקנה ולהסרה, אין דאגות לנפילה. אנא שימו לב שאין שום מגן מסך. הגנות מרובות - העשויות מ- TPU עמיד עם מבטאים מתכת אל חלד של 316 L, הוא מספק מראה מחוספס ומתכתי כמו גם מגן על השעון שלך מפני שריטות וזעזועים. רצועת ספורט מתכווננת - מתאים לגודל שורש כף היד 5.2 "עד 8.46". צמיד TPU הוא רך, נושם וקל משקל. Perfect מתאים לגברים או נשים לספורט, עסקים וכל פעילויות בחוץ. כל הפונקציות נגישות - גישה חלקה לכל פונקציות השעון עם גזרות מדויקות לכפתורים וכתר. אין צורך להסיר את הפגוש המקרה, טעינה חופשית ללא הפרעה. אחריות של 12 חודשים - תקבלו להקה מחוספסת 1 * עם תיק תואם לסדרת Apple Watch 7 45 מ"מ. תגובה מהירה תוך 24 שעות. כל שאלה לגבי ההזמנה שלך, אנא צור איתנו קשר בהתחלה. בחירת מתנה אידיאלית - להקת התפוחים המקשה שלנו המתאימה לרוב האירועים. זוהי מתנה מצוינת לחג המולד, חג ההודיה, יום השנה החדשה, יום האב, יום הולדת, יום ולנטיין לאוהבי המשפחה, להורים ולחברים.

הפרמטרים של המוצר

קונים גם אוהבים את זה

תואם להקות Apple Watch 38 ממ 42 ממ, גולגולת פרחונית חרוטה סיליקון סיליקון ספורט ספורט רצועות כף יד ורד חמוד רצועת דפוס חמוד רצועת החלפת

עיצוב פטנטים ממתינים! צבים ותמנון הדפס עיצוב חרוט : צבים ותמנון עם רצועות חריטה עש, העשויות מחומר סיליקו�

ILS 2.00