• חדש
2 גרם + 32 גרם אנדרואיד סטריאו לרכב רדיו עבור הונדה אודיסיאה 2004-2008, אלחוטי אפל קארפליי אנדרואיד אוטומטי, 9 מסך מגע

2 גרם + 32 גרם אנדרואיד סטריאו לרכב רדיו עבור הונדה אודיסיאה 2004-2008, אלחוטי אפל קארפליי אנדרואיד אוטומטי, 9 מסך מגע

ILS 2.67

כמות
בחנות.

30-יום כסף בחזרה, 12-חודש החלפה, חיים-זמן תמיכה טכנית. אתה יכול גם להוריד אפליקציות רבות אחרות בחנות האפליקציות, כגון יוטיוב, ספוטיפיי וכו'. ?עבור הונדה אודיסיאה 2004 2005 2006 2007 2008.1 אינץ '1080 אינץ', יחידת הראש במקף חלקה ומגיבה יותר. את בהבחנה גבוהה גדול מסך אנדרואיד ראש יחידה נותנים לך חגיגה ויזואלית טובה ולהפוך שלך נהיגה מסע צבעוני. ?מסך מגע גדול עם מראה זכוכית מחוסמת 2. תואם עם מפת גו-גל וייז סיגיק ילפ וכו'. ?באיכות גבוהה, הצליל בתדר גבוה, בינוני ונמוך מופץ באופן שווה, והאינטגרציה בין רצועות התדרים היא טבעית וחלקה, מה שיכול להציג את איכות הצליל המקורית של מקורות שמע ללא אובדן ככל האפשר, שימו לב, אין צליל פירושו שהמכונית שלכם עם מגבר כוח, עליכם למצוא את כבל החשמל של המגבר כדי להתחבר לחוט 12 וולט של המוצר שלנו. רדיו באיכות גבוהה עם מכשירי רדיו,תמיכה מראש 18 תחנות, מוסיקה, מידע על תנועה, תחזית מזג אוויר וכו'. מגיע עם תקע ולשחק חיווט לרתום ואין צורך לרכוש אביזרים נוספים. מסך מגע קיבולי בגודל 10.5 ~ 108 מגה-הרץ. רוב פורמטי האודיו, התמונה והווידאו נתמכים. תומך בהפעלת וידאו של 1080 פיקסלים, ומאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מצוינת בווידאו. סטריאו לרכב עם בלוטות', קוד פין חיבור : 0000. את רכב סטריאו מסך מגע יהיה באופן אוטומטי להציג את הפוך תמונה ברגע שאתה לשים את המכונית להילוך אחורי. להפוך שלך יומי היפוך בטוח יותר. תמיכה אלחוטי / נקודה חמה חיבור, להוריד ולהתקין מגוון רחב של יישומים בחנות האפליקציות, להעשיר שלך רכב חיים. תמיכה אוטומטי או ידני חיפוש תחנה. יהיה עליך לבצע מחקר מערכת פשוטה ברדיו המכונית, כך יחידה זו יכולה להבין את הפונקציה של כל כפתור על ההגה. תמיכה מקורי רכב הגה בקרת פונקציות, שליטה מהירה ותגובה. מבט אחורי היפוך תמונה לראיית הלילה גדולה. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות על התקנה או שימוש,אנחנו נענה לך בתוך 18 שעות ולעזור לך לפתור את הבעיה. תמיכה בהשמעת מוסיקה באמצעות בלוטות ' כדי ליהנות ממוזיקה מהטלפון שלך. עם משתמש מותאם אישית 16-להקת משוואה אפשרויות מתקדם היפי קול, זה רכב מולטימדיה נגן הוא אידיאלי עבור מגוון רחב של מוסיקה סגנונות וצליל. כשאתה מחובר לאינטרנט אלחוטי, אתה יכול להוריד מפות לא מקוונות אחרות או להשתמש במפות מקוונות בכל מקום שתרצה.ג ' י-פי-אס מובנה, תומך במפות מקוונות ולא מקוונות, מפה לא מקוונת שנטענה מראש בשם "הנה ווגו".5 ד', ללא פלסטיק, העברת אור גבוהה, עמיד ואנטי שריטות. זרם שמע באמצעות קרפליי / אנדרואיד אוטומטי / בלוטות 'המספק קישוריות יציבה לסמארטפון או למכשיר בלוטות'. טכנולוגיית בלוטות ' המתקדמת מביאה אות יציב יותר, מענה / חיוג לשיחות טלפון ללא הסחת דעת,. ?4 ליבה, 2 גרם זיכרון 3+32 גרם, חכם יותר ומהיר יותר. ??אחריות ותמיכה טכנית יש לנו תמיכה טכנית מקצועית ושירות לקוחות באיכות גבוהה. ?רדיו רכב זה תואם לאפל קרפליי ואנדרואיד אוטו באמצעות חיבור אלחוטי בלוטות ' או חיבור יו. תמיכה בניווט לא מקוון / מקוון, חיבור אלחוטי, רדיו, שני יו אס בי, עם מצלמה אחורית עמיד למים, בקרת הגה מקורית.

הפרמטרים של המוצר

קונים גם אוהבים את זה

ווסטוק 10.33 קלד/שב ס 1600 על 720 מסך מגע קרפליי ואנדרואיד אוטומטי אנדרואיד אוטומטי רדיו ניווט לרכב סטריאו נגן מולטימדיה רדיו ג ' י. פי.

1 קארפליי 2 מסך : מסך מגע מלא בגודל 10.33 אינץ ' / שב " ס 1600 על 720, המביא למשתמשים זווית צפייה גדולה יותר, צבעים ב�

ILS 152.77

אנדרואיד 10 רדיו אוטומטי ניווט לרכב סטריאו מולטימדיה נגן רדיו 2.5 ד מגע מסך פורקיה סיד 2010-2012 אוקטה ליבה 4 ג 'יגה-בייט רם 64 ג' יגה-בייט

גבוהה מוגדר חומרה : מהיר תגובתי ופעולה יציבה אפשרויות מרובות, מצא את הסוטיב, התחל את הג ' ונרי המעולה שלך ר

ILS 2.00