• חדש
נייד 22 כיסים כלי חומרה שקית גלגל שקית כלים רב -פונקציונלית נשיאה נשיאה לכיס למברג פלייר חיצוני מקורה (כחול Å

נייד 22 כיסים כלי חומרה שקית גלגל שקית כלים רב -פונקציונלית נשיאה נשיאה לכיס למברג פלייר חיצוני מקורה (כחול Å

ILS 13.69

כמות
בחנות.

בַּד. Made Made של חומר בד 600 D אטום למים, שהוא עמיד ועמיד בלאי. 22 כיסים לשאת מגוון כלים. Pockets בכיסים מהותיים שיכולים לשאת מגוון של פילרים קטנים, מברגים, שקעים, כלים שטוחים של מדד צמיגים, אף פעם לא בעיה. ✔️ רצועה אלסטית פנימית המגנה על הארגון של הכלים שלך וארגון מתקפלים וגם נפרשים. מתגלגל לאבזמי אחסון קלים לסגירה מאובטחת. Bell בנוי עם רצועת קביעה חזקה באמצע כיסים צדדיים קטנים עם סגירה למאמצים זעירים. במהירות ובקלות נגישות לכלים אבזמים לסגירה מאובטחת. Bell בנוי עם רצועת קביעה חזקה באמצע כיסים צדדיים קטנים עם סגירה למאמצים זעירים. במהירות ובקלות נגישות לכלים ואביזרים קטנים. זה נוח ויש לו ידית בחלקו העליון לנשיאה קלה. ✔️ השימוש ברוח : מושלם עבור Handyman, קבלן, תיקון, מכונאי, נגר, אינסטלטור, מסגר, חשמלאי, או מתקין חזותי בכבלים ושמע. שימו לב כי כלים אינם כלולים ברול כלי הברגים. תכונה-מעידים על יעילות עבודה, הגנה על כלים, ערכות כלים קלות לנשיאה. ייצור בד אוקספורד עבה של 600 D, ללבוש עמיד למים. מרבי-כיס ועיצוב רב-שק, קל לשימוש, לארגן ולשאת. עמיד. (ללא כלים) מחזיקה בבחינת כלים או אביזרים קטנים כמו צבת, מברג, מיני פליטות וכו '.- שניים סגירת רצועה מהדקה את הכיס שלך כשאתה לא בשימוש. 22 כיסים כדי לשאת מגוון כלים, כגון צבת, מברגים, אזמלים, מפתח ברגים, מספריים וכן הלאה.

הפרמטרים של המוצר

קונים גם אוהבים את זה

תיק כלי חומרה אטום למים, שקית כלים לחשמלאי רולס, שקית חומרה ניידת לאחסון כלים, תיק כלים לחומרה אטום למים, חשמלאי מגלגל תיק כלי אטום למים

הוא אטום למים, קל משקל וקל לנשיאת דלי מחשב טבעת גומי טבעת גומי חכם 5 חבילות תיק הכלים הזה עשוי מבד אוקספור�

ILS 83.00

Valiclud 1 PC תיק חזה לגברים בד קיל טיפה רגל תיק רגל חיצוני שקית רגל ספורט מעשית גברים חפיסת מותניים חבילת מותניים לגברים תיק רגליים לגברים.

תיק מותניים : חבילת פאני בד עשויה מחומר בד, לשימוש נרתיק פאני חבילה : תיק הירך יכול להחזיק את כל הצרכים שלך

ILS 34.10